Friday, November 13, 2009

BUNGA RATU PARI
















Bunga Ratu Pari / Bunga Mukmin dapat menyihatkan dan menguatkan tenaga, menghilangkan kesakitan dan bisa-bisa dalam badan, di amalkan semenjak dahula kala lagi.

Khasiatnya banyak, juga mengikut serasi badan penggunanya. Antaranya

1. sakit2 lenguhdalam badan dapat dikurangkan.
2. mengembalikan tenaga setelah penat bekerja

3. kencing manis - pada peringkat awalan dapat dicegah penyakit ini. gula yang berlebihan dalam badan akan dikeluarkan mengikut pembuangan air kecing dan ia adalah sangat lawas. Anda akan merasa dalam setiap jam akan membuat pembuangan air kecil. jgn risau! ia akan berhenti setelah kandungan gula di dalam badan tidak lagi di tahap tinggi.

4. darah tinggi - bagi yang sering pening, rasa nak pitam selepas mencangkung di galakkan juga kerana dapat memberi kelegaan pada pengaliran darah.

5. lemak berlebihan - di dapati bg yang mengalami masalah berat badan, dapat mengurangkan sejumlah besar berat badan di dalam masa 3 bulan. Ia bukanlah ubat kurus tetapi anda akan merasa perut kenyang sentiasa, maka secara automatik kita tidak perlu makan bahkan bagi individu yang mempunyai gaya hidup pemakanan yang susah dikawal, cubalah produk ini, ia akan memberi anda kelainan, kenyang sebelum anda ingin menambahkan lagi makanan.

cara mengamalkan

ambil sekuntum dua bunga ini dan letakkannya di dalam air panas ( tidak perlu rebus ) biarkan selama 20 minit ( agak2 suam2 gitu) sudah bole di minum. atau masukkan 3 kuntumbunga di dalam "flask" , masukkan air panas dan apabila hendak minum , ia akan sentiasa di dalam keadaan panas. Apabila air sudah habis, isilah kembali air panas ke dalam bekas tadi. Gunakan ia untuk satu hari, esoknya tukarlah kuntuman baru.

Dengan izin Allah Taala, anda akan merasakan perubahan bagi anda yg serasi dgn bunga ratu pari ini.


harga produk ini RM 8.00 sebungkus ( plastik size 15cm x 10 cm )

No comments:

Post a Comment