Friday, November 13, 2009

BAR EUMORA














produk ini semakin byk di pasaran, jika anda belum mengetahuinya dengan lebih lanjut, biarkan saya menerangkannya serba sedikit

Bar ini adalah diperbuat dari batu morr iaitu sejenis batu dari pergunungan, kekuatannya adalah untuk menarik benda di dalam dan mengeluarkanya.

dan juga campuran dari algae yang dapat mengurangkan kekuatan yang sgt tinggi di dalam batu morr untuk disesuaikan dgn keadaan kulit manusia.

cara memakainya adalah seperti cucian muka biasa, kita perlu mendapatkan buihnya dahulu dan di sapukan ke muka. apabila sudah di sapu rata, biarkan ia selama 3 minit sebelum anda mencucinya semula.

anda akan dapat merasakan ketegangan pada kulit selepas mencucinya.

khasiatnya- dapat mengekalkan tahap ketegangan kulit muka, mengeluarkan toksid2 yang ada di dalam kulit keluar dari kulit muka. anda akan dapati muka anda akan lebih bersih daripada hari sebelum memakainya.

juga seperti kebanyakan produk yang lain, keserasian diantara pengguna dan bar ini amatlah penting. cubalah , mana tahu ia serasi dgn anda. jika tidak, hentikanlah pemakaian..

harga bg sekotak bar ialah RM 380 , yg mengandungi 4 pek mini bar. satu pek mini bar bersaiz lebih kurang sabun mandi hotel yg kecil kecil gitu.

jika hendak cuba, harga satu mini bar adalah rm 95 sahaja mengikut harga pasaran yang ditetapkan.

No comments:

Post a Comment